BUS

BUS

måndag 10 maj 2010

var äro ni systrar

hej. hur går det med kommunikation. ser att bara jag o aurelia skrivit nåt, alla ni andra fortsätter på facebook plus letar förtvivlat efter mej på mobilen när jag kör vilse i parkeringsgarage innan jag ska in till rektor ! på ett läskigt gymnasium. så- Emelie, dina frågor till mej, denna vecka flänger jag och far och vi i produktionsgruppen har ju framför allt möten om schema organisation o programblad, vet inte vilken dag kollationeringen blir så kan inte vara riktigt på dina datum förslag förrän all organisation är klar. annsofi o hanna vet detta, synd att du inte fick info idag. Kestin skulle berätta för dej att jag ligger ur fas vad gäller vision flygande vagnen , har inte hunnit med "regiarbete" pga oändligt med produktion (ja det var en liten suck där)- hoppas du kan jobba på ändå i ditt eget planeringsarbete, även evalotta kan finnas som resurs i filmane . men vi hinner prata om allt! och AureLia: jag kom inte in på hemsidan men vi kollar imorgon Hannah- hann inte till dansen ikväll. Josefin- du får svar på dina schemaförslag plus kan hålla dej uppdaterad här på BLOGGEN kram å puss Lisbeth (kat)

1 kommentar: