BUS

BUS

torsdag 13 maj 2010

Katie Blå: Brorsan flyger / Kristi him

Hallå systrar. Härligt med en alldeles he(m)lig dag, allt är tyst och lugnt häruppe vid katarinakyrkan.. Jag sitter och klipper o klistrar med anteckningar till manualen( vad är en manual? mano= hand, böjt till hand-la , alltså är det en hur-man-gör- skrift, hur vi ska handla- brev. som att Handla mjölk på konsum, ni vet, så vardagligt och fint ska vi gå fram.
Konsten behöver massor av vardaglig verklighet för att uppstå. Som att blommar växer upp ur smuts. Bara därför går jag nu ett par varv till den heliga Tvättstugan. bara för att där brukar jag få de allra bästa ideerna, när jag viker min tvätt till det musikaliska ljudet av torktumaren
Vad är Dröm Vad är Dikt Vad är verklighet
Nu kom jag att tänka på skyltarna. Vilken stor mängd vi ändå måste ha om människorna ska kunna bli skyltdockor som bild ar klagokörer. Det måste dras igång, men jussi du har väl det i tanken . Smyg in det till Cha nästa gång att han köper virke vid nästa runda ( Annso?)
Sen tänker jag på "fest och glädje i ferietid" med tillhörande flajers flaggor ballonger -Valsedlar, vi får inte glömma valsedlarna! rösta på Drömpartiet i Valet? Svårt att välja? Kom och hjälp oss att dansa- höger vänster vänster höger- nej! åt samma håll allihop- rakt fram! Rädda Världen!
Alltid på march mot samma mål!
Aurel och Annso; (mest anso) VAD har hänt med den NYA hemsidan, den du visade mej i feb innan du for? den snygga i Wordpress med tre bilder på rad mot svart. Nu är jag nervös, det är ju den Gamla sidan som ligger uppe nu! VA??? Alltså den nya snygga sidan måste ju dit innan 19e ! Då börjar ju alla hungriga journalister smyga dit för att se!
nI KAN VÄL PRATA IHOP ER, Aurelia kan ju jobba på fredag
Haney- just nu lutar det lite darrande åt att jag tar mej min skönhetsdag imorgon- jag jobbar idag istället- går ner till kontoret i em och fixar, skriver igen till er idag!
Va häääärligt med våra älskade Bröder ( Vikt o Pat) att dom verkar kunna o vilja joina systraskapets heliga march ! Och den 19e - vilka blir vi nu? ( grattis Annso!) - bekräftar: Kat Han Ker Cha Mat Em ochAur ? Fler? Jag tycker fler! kolla runt o fundera!
vad var det mer... Jo Emeli- Söndag o snacka i bilen är ett bra förslag- ska prata me hanna om hur vi ska använda den där dagen exakt. Annars är mitt förslag att jag lägger upp prel. låtlista till dej här så fort den är klar, vi pratar i telefon på sönd när min hjärna är "där" och vi har en Arbetsdag du o jag den 21- fredag innan du åker- hela dan! BOKA ! och så förbereds allt fram tills dess- Hörrni. glöm inte att denna blogg oxå är en PR-ÖVNING. publiken kommer kunna börja följa den oxå, vänj er vid tanken! jag tror på det iallafall, vi tar interaktiviteten ett steg till
och publiken vet när dom kommer exakt var vi befinner oss, eftersom dom följer oss dag för dag.
Koncept och det flätas småningom ihop med telefonsvararna. Och vi kan börja lägga upp bilder oxå. ALLT ÄR RIMLIGT OCH TROLIGT, PÅ EN OBETYDLIG VERKLIGHETSGRUND SPINNER VI VÅRT VERK, allt flyter samman...... dröm, dikt, verklighet
Stora kristna tao hindu buddhistiska himlakramar till er söstrasoldater / Blå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar