BUS

BUS

fredag 21 maj 2010

hemsida+trycksaker

Nu sitter killen på internetbolaget och byter plats på våra hemsidor, så den nya hemsidan hamnar på .com adressen.

Har tagit promenad med Josefin och talat trycksaker. Kan bli svårt att få folk att trycka saker helt gratis men rabatt går nog att fixa. Josefin börjar ju jobba 1 juni, jag kan börja nosa innan dess men sen tänker jag att jag och J kan sätta oss den 1:a och hårdjobba på det hele, så det blir tryckt till den 16/6 senast. Känns det ok?

Jag efterlyser härmed ett MÖTE om vad som ska tryckas. Jag försvinner ju lite nästa vecka, men kan ses ons 26/5 kl 10, eller tors 27/5 dagtid. På måndag är det ju inflytt så då är det väl bäst att koncentrera sig på det. Sen är jag tillbaka nästa gång 1 juni och det vore bra att ha de besluten tagna tills dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar