BUS

BUS

onsdag 12 maj 2010

Hej där, Hannah här. Har pratat med Wanda idag - jag tar över kontakten med henne (kring pressmöte den 19) då Ann-Sofie inte kommer att vara med på presskonferensen. Dom vill ju gärna att vi har med en vagn och jag sa att dom inte skulle räkna med det men att vi lämnar besked om vad vi ska göra på månd. Förövrigt jagar jag strulkillarna - patte och virre...dom vägrar att svara i sina telefoner....oj nu fick jag tag på virre! han vill nog men har det stressigt! han vill komma på möte och vi bokade torsd den 20 maj kl 16. Oj nu ringer patte! vi bokade in ett möte på samma torsd kl 15. Han säger oxå att vi gärna får ställa våra vagnar hos honom när det hela är över...så han verkar oxå på! bra jobbat hannah eller hur?
Mina stora frågor för övrigt just nu rör ja vilken personal som ska vara med vid vilket event...
1.presskonf
2.love
3.repläger på BB

då katten - vi ses på fred? kl 11 på DC? försök klämma in ett samtal med alex innan dess...

det var allt.
logg out.
Honey

1 kommentar: