BUS

BUS

måndag 31 maj 2010

hej Hanney här
har inte bloggat sen i torsdags - sorry! har haft häck full.
har missat både balettflickans premiär och ediths bokfest OCH melodifestivalen! fråga mig inte varför ty jag kunna icke svaret....
idag måndag - ansökan till KUR! jag kan samlas när som helst Kat...fast jag ska på yogamassage kl 15 - 16.30 och sen på möte lkl 19.30 med klimataktions grejen som vi kanske ska göra i augusti. har alltså ett "glapp" mellan 17 och 19.

i morgon tisd har jag tyvärr bara dagis tider till förfogande - dvs 10 - 14. jag fortsätter ett pilla med alla budgetsiffror , statistik och sånt så att det är i princip klart idag måndag.

dansrep denna vecka blir dom tider vi sa sist kat - onsdag kl 18, fred kl 09 och ev även lörd kl 11....lokal för dessa övningar är fortf oklart men på G...
åker vi till BB på söndag den 6 alltså?
hoppas det gick bra med hästarna AnnSo. Jag drömde om dig inatt kerstin - du gav mig en vacker blombukett! (kanske den bukett jag hade velat ha av min man/mina barn igår på mors dag....)
seeya
H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar