BUS

BUS

torsdag 27 maj 2010

FÖRLÅT

FÖRLÅT
I natt var jag längst ner på botten av "jag kan inte sova flaskan"...the båttom iss nådd!
Nu måste det vända för jag ser ljuset längst upp i korkmynningen.
Mitt problem är just nu alla dessa tankar som bankar innanför mitt pannben och att Vanja har börjat ramla ur sängen och skriker och drömmer.... Det är en härlig tankecoctail mixad av diverse...kvitton, bokföring, stambyte, städning, avtal med alla medverkande - vilka ska ha betalt när och varför?..., tåspetsskor som är trasiga, popping danssteg, BUsbacka barn och deras mammor som vill ha besked, personal, människor, folk, avtal, pengar, BUSbacka mat, budget, KULTURråds ansökan, busvagnsförvaring, LOVE festival,vad händer i augusti, vem vinner valet, är jag glad eller ledsen, mest glad, syster hella, mina fina barn och min fina man,dansschema omöjligt - yared ska till japan... josefins måste ha ett avtal snart, emelie vill ha besked om schema för hon vill boka sina flygbiljetter, ska vi inte få ha en bakdörr på toan där UNDER, hur går det för Anne , möte med henne, patrick, viktor, lindy, colin, karriärs coach,hur mycket ska petra jobba, Balettfröken, klänning, det är synd om mig, nej verkligen inte,men om Människorna är det ...synd. Nej, nu räcker det - skärp mig! FÖRLÅT. Ingen ska "ta åt sig" av ovan nämnda blaj det var bara skönt att få svämma över lite - låta det pysa ut...
trot eller ej så har jag roligare på jobbet just nu än vad jag haft på länge...
ps
tycker ni alla gudadöttrar jobbar på fint på era olika håll - hemsidan wow!
Honey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar