BUS

BUS

onsdag 12 maj 2010

Blå= Katie / 12e maj- Uranus skaver på Merkurius

jag kan heta syster Katie, dotter Blå , Katt- vad ni vill
hemkommen från fot doktorn. aj stackars mej jag som vill dance my way to heaven och behöver mina fötter!
Idag är en Magisk dag och Astrologen har sagt till maj att ta vara på den, Inspirationen kan bli stor. Jag har oxå bett henne kolla på Stjärnbilden i början av Drömspelet, läs! Kolla!

BRA möte igår, klargörande, man kan se Resan framför sig och Stationerna , eller hur!
Vilken Milstolpe i vår Karriär (Carrera=Väg) att vi spikade det här Steget på en galen lunch Honey och Jag! -att anställa Aurelia och ta tag i Organisationen och det här Bloggen tycker jag verkar kunna Fungera. Har läst era inlägg och skönjer litterärt storverk småningom- Glöm inte att detta är ett Feministprojekt/ Jämställdhetsprojekt( = stora pengar att söka) så vi ska alla känna oss som jämställda med August vad gäller konstnärskapet

Idag som sagt, jag promenerar på Stadsgårdskajen för att hämta Inspiration till alla Tablåer i Filmen( 2012). Jag snickrar ihop Soundtracket, tack för det Em- nu när jag vet att du o jag kan sitta med det så blir jag så inspirerad . Hoppas vi kan ses , min enda lediga tid är egentligen imorgon KristiHim. eller skulle du med till BusB på Söndag, minn inte vad vi sa. Förresten , shit, det kan hända att jag inte kan åka förrän söndag morgon-Hanna! vi hörs om det.

Jag vill påminna er alla om att Läsa. Ni tror att jag skojar men jag vill att Alla kan Alla repliker , dvs man Intensivläser, hittar sina Älsklingasfraser, smakar på dem, lapar dem i sig och blir ett med dem. jag återkommer om detta Keve-snack

Aurelia. tack för dessa dagar och vi ses ju nästa vecka igen, men fortsätt följa bloggen . Hemsidan har jag inte hunnit med, men tror jag saknar WordPress designen- vart tog den vägen-Annso!
Och hur och när kan jag börja skriva/ smygregissera där?
Ni har väl inte glömt att tala med STORA bokstäver till Park om att vi heter UTOMJORDISKA - träna på bröstklangen nu och se till att det står rätt i Kalendariet i deras tryck
Vi hörs igen senare idag / syster Blå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar