BUS

BUS

onsdag 26 maj 2010

hemsidan hemma!

Annsofi har gjort ett kanon jobb iadg och tack båda Två ! för att jag äntligen SER buset i tunnelen vad gäller en fungerande sajt där vi kan andas leva och vistas.
Nu kan vi slänga in o upp vad som helst, den blir ett levande konstverk precis som bus självt ska vara! Nu när jag ser det och tar på det förstår jag hur oändligt jag har plågats av det gamla STELA koncept vi haft. Hur många år tog det och hur enkelt var det inte egentligen att bara göra´t.
Wordpress/ blogg konceptet var ju nyckeln tycker jag. jag ser fram emot de ändringar vi pratade om innan du gick Anso! fan va braaa! märker ni hur exalterad jag är!!!
pricken över i är THEDITOR hon som klipper sönder hela världen och sen klistrar ihop den igen
alltså Edit, the editor.
Emelie- fine! bara säg till när apsålut deadline är för bokafluga
Fan . Jag ååårkar inte med ansökan till kulturrådet.
Måste få lite LUST undervingarna. Läser o förbereder mej i Norge! Skriver månd tisd!
Men vill gäärna prata ihop mej mer med er om framtiden för att ha nåt o suga tag i
Suga. Nu suger det att sitta här klockan e sent / Kat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar