BUS

BUS

måndag 24 maj 2010

hej, måndag fm. HONey här.
hemsidan börjar verkligen likna något vill jag börja säga!
nu ska vi alltså komma in i våra lokaler....måste börja med att städa ordenligt i köket då det inte var gjort...ja det är deras ansvar men dom får inte inte nån städare förens tis el onsd. suck.
jag börjar oxå så smått med ansökan - budget å sånt ...anne föreslår att vi har möte om ansökan på torsdag, låter bra tycker jag. Vet ej om du e i stan Kat?
har svarat yared på hans förslag om reptider och det lutar åt att vi får in två rep v 23 tors den 10 och fred den 11 juni - för då e vi väl i stan? veckan innnan dess - v 22 -kan han bara på kvällar och det funkar ju oxå...v 24 kan han inte alls (love veckan)
v 25 kan han när som helst och v 26 kan han oxå (men då e ju vi på BB)
ja - så vi har lite att välja på ...men jag får inte tag på lindy....
menar du kat att vi ska ha in en till koreograf för att jobba med barnen? kanske e bra, vet ej om vi kan in fler..
kram.
ps
mitt schema denna v:
mån 9.30 - 14, tisd: 12 -20 (Damon dans på kvällen)onsd: 10- 16, torsd: 10-17, fred 10-14

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar