BUS

BUS

måndag 31 maj 2010

telefånera!

okej jag börjar helt enkelt telefonera runt i det växlande slottet !
Min resa blev oxå en rese arch och jag uppdaterade mej på massa roliga grejer om ett drömspel ..Bl.a att pjäsen hette "växande slottet" i sin första upplaga, då handlade det om Kompositören som gick utanför operan i sju år och väntade på att få sitt verk uppfört. Märkliga turer runt hur pjäsen kom till som än så länge påminner om hur vi/ jag arbetat dessa år. 26 år är väl ingenting för ett sådant Värk! Förresten Ljudadottern i berlin; har du hittat inspelningen från Lund? Mer musik kommer. Nu författa ansökan till KUR- häröihy indspirerande sen vi blivit lovade att aldrig få mer pengar! Inspirations dagarna på bb! -NÄR BLIR DOM? Ja men vi pratar väl om det i em, själv röstar jag för fredag, behöver kanske vara tillbaka på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar