BUS

BUS

måndag 31 maj 2010

Så nu har jag ställt om klockan från 14.12 till 23.12. Vilket betyder att jag inte jobbar längre.
Aurelia. Kul att det gick bra i malmö!
Josefin kan inte komma förrän den tredje, vilket hon har nämnt förut vill jag påminna mig om. hon är visst mitt i en filminspelning eller nåt.
Men du kanske vill komma ut till galär ändå? Jag hade tänkt att vi skulle prata trycksak men vi har annat att pyssla med där ute också.

Jag ska också fösöka få tag på Robert i morgon och fråga om vi får komma på fest, eller hur var det Katarina? Var det nåt mer jag skulle fråga? Möte ja.. just det. Det också. Det tar vi om vi hinner. Festen är viktigtast.
Eddan har fått en egen blogg. Så nu kan du börja blogga Eddan! Den heter Edit utan H nu. Jag tyckte det var lite fint för det var som i "edit".. ja.. det fattade ni säkert själva.
Jag har en idé på hur man ska kunna få allt att hamna på rätt plats i bloggarna också.
Men det får jag prova i morrn för nu trillar ögonlocken ihop.
Och snart börjar jag skriva vad jag drömmer.. Har ni gjort det nån gång? Jag gjorde alltid det när jag skrev dagbok. Somnade medan jag skrev och började skriva om obegripliga saker och sen gick det inte att läsa längre och så vaknade man med bläckfläckar på kinden.

God natt sisters

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar