BUS

BUS

tisdag 25 maj 2010

akut

oxå att få ihop gänget nu för lite Samling och kicka varandra. Vi måste prata igenom ensemble och vad/ vilka som fattas. Vore kul att träffa Lisbeth tex och lite andra gamlingar från Drömt.
Och LINDY! nu idag måste jag få praaaata med människan, var sågs han senast? jag kollar facebook. Och du Jussifin- hej, när kan vi träffs? Och AureLi har du funderat på nån bra tjej som vill vara med. Och sen tänkte jag faktiskt höra av mej till Moment idag och höra om det inte är dags för lite sam arbete. Jag ringer oxå Sth kulturförvaltning idag och lyssnar med denna Bo Ander om vad det var han ville oss Egentligen. Sen ska jag söka Chefen på Kulturrådet och höra om den lilla sekreteraren ite gjorde ett tjänsteFel när hon LOVADE oss att vi INTE skulle få mer pengar. OMG. Hoppas jag hittar TAGGEN så jag kan TAGGA IGÅNG och få NERV på detta med alla rätt tänkande medlöpande lakejer som upprätthåller lögner för sin egen bekvämlighets skull
Krossa! Krossa det korrumperade västerlandet och alla dess blekfeta otydliga konturer
Systrar! På led! Kampen har bara börjat! Läser ni er Mao? er Tao? er Strindberg?
snart ringer jag och skäller WOW WOW WOW / snart blir det bus förhör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar