BUS

BUS

onsdag 26 maj 2010

jipii o hurrah för änglagårds Lindyn

Då så. då har vi vår atletiske Löpare på banan igen, Han som irrar runt med Colin o grabbarna i den Riktiga filmens värld. Idag fick jag mobilnumret till Collinn o höll på att ringa men kände att jag inte vill ha coll på collin just nu i mitt liv så jag låter det löpa sin lina och litar på lin dy och väderGudarna och Ja ni vet. Tycker det blir fint att han kommer springande ända från Väst sverige till Häst sverige och utstöter ett SWENGLISHT ( collin- inspirerat) Hey every bodys!
Här Aj äm och så snubblar han på sitt eget skägg som växt ofantligt pga den långa vandringen
Åh tack min komiskt begåvade låtsasgud för dessa dråpliga scenerier som kommer ur Verkligheten endast. Hur ska vi få Publiken att fatta att de ska komma endast de tre sista föreställningarna
( Telefon svararen!) . om inte collin har vaknat en natt med ett ryck och sagt till sig själv " det känns som något är gali- Världen måste Räddas! Jag skickar en av min soldater till min lilla kollega Lindroth och hennes stora långfilm i Vinterviken stockholm sverige världen universum.
Fan Lindy när ska vi gifta oss och få slut på denna olycka!
Lindy Lindroth och Viktoria Silvergrimma. vilket lyckligt slut- SISTA KVÄLLEN SKA VI HA BRÖLLOPSFEST- HANNY HAR VI RÅD ATT HYRA WINTERVIKEN FESTVÅNING JAG KOLLAR OM VI KAN FÅ SPONS PÅ DET . puss so long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar