BUS

BUS

torsdag 27 maj 2010

Hej alla Systar och min bästis Katten. Jo du är faktiskt min bästis också.
Nu när vi har bråkat en gång så kan vi vara bästisar. Och prata om killar och dricka öl och sånt som bästisar gör. Eller vad gör de egentligen?
Jag har en annan bästis och med henne pratar jag mest om hennes problem och ibland mina.

Men.. Idag har jag och min goda vän och tekniske samordnare, Erik, och lite Kerstin också haft ljudmöte. Vi kan egentligen inget nån av oss men vi hittade på lite. Det känns bra. Alltså mest sladdar och sånt. Har Ljudadottern månne några specifika önskemål på tex att nåt speciellt ljud ska kunn akomma ut ur stora högtalare och så vidare? Alltså nåt som en tekniker från Parkteatern skulle behöva veta?

Vi jobbar på med Balettvagnen och har satt Verkstads-Janne i arbete med diverse. Det håller också på och växer ut ett koppartält. Så kan det gå.

I morgon kommer två hästar på besök. Vi laddar upp med morötter.

Och Charlie Ågyst Strandberg är så himla duktig för han har skrivit på hemsidan. Jag blev lite stolt över honom.

Och så hoppas jag att gudadotter Aurelias PREMIÄR gick bra idag och förlåt kära kära du för att jag inte kom. Tiden bara försvann och jag satt och limmade på Djurgården.

Och i morgon ska jag gå på Edits fest och jag tycker att jag ska få med mig några kära kollegor. Även om hon med de allra snyggaste benen har åkt till Grannlandet. Men ni andra får följa med. Anser jag.
God natt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar