BUS

BUS

söndag 23 maj 2010

hjärnforskning och streetdance

Fantastiskt inspirerande med Kunskapskanalen . Om hjärnan och alla olika funktioner. Tillsammans med Läsningar av Drömspelet, studium av I Lekens Värld ( Birgitta Knutsdotter Olofson ) och till det två pass House/ Streetdance så är Katten biff och arbetar med veckans upplägg nu till kvällsteet. Med detta vill jag alltså säga; Läs! Dansa! ...det blir busförhör på .. onsdag! och viss koreografi ska ni ju klara allihop så småningom- Höger Vänster
Vänster ett två tre . Och så lite balett på det.
Veckan: AureLia Ja! möte om trycke grejer bra, när kan Jussi, vi kan boka onsd el tord för mig är det dagtid som gäller. Hannah- jag vet att det är ansökningar och vi borde ha ett möte med anne oxå för strategi: Jag vet inte hur vi ska göra nu efter chockmötet med dem förra veckan men jag återkommer om det. Jag skriver igen imorgon, kommer ju inte till kontoret då utan är ute o kollar bilar plus doktor lekaren. Jag ska prata med winterviken tjejen och reda ut begreppen med alla bröllop.
Hemsidan: Ja nu ligger ju denna blogg ute. Vet inte hur bra det är, det gör väl varken till eller från, men vi koncenterar oss på att bara skriva till varandra så glömmer man nog att ev andar kollar. Däremot ska vi nog fundera över att börja skriva till kära publiken snart. Det kommer
Hemsidan behöver vi prata om - imorgon Annso? eller när jobbar ni vidare med den?
Haney- vi måste höras om Dansrep! detta är nummer ett månd tisd- dansrep schema!
Jag veeeet att vi jagar Lindy, funderar även på ny koreograf- kolla Sophie, en blond tjej som är lugn duktig och kanske orkar jobba ordentligt med oss
Annars: EmeLi i Berlin!- hej! hela veckan ska vi ha kontakt om Ljud spåret, ska bli kul, jag
har full rulle nu på låtlistan
OCH - har glömt tacka er alla för förra veckan, vilken fin dag det blev på Galär och PR övningen
och Bra möten med killarna.
Vi pratar om ansökningar o framtid på tisdag, det blir en sån vecka mitt i alltihop- tycker det fattas UNDER production på hemsidan förresten apropos framtid
Hm What else. oh yeah manualen klar till på ..onsdag!
Keep on dreamin babes/ katie- gudadotter Blå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar