BUS

BUS

måndag 10 maj 2010

den nya dottern igen

Frågor från en ny i familjen:

Katarina, jag förmodar att lite mer kommer vara schemamässigt klart efter mötet i morgon. jag måste som sagt sticka vid fem, men står redo att styra upp ett stor-schema på onsdag, om det passar Dig? Du/ni får gärna fundera över vad för slags format ni behöver för att känna er nöjda och trygga. Så ordnar jag!

Sen undrar jag om det finns ehm... nåt slags manus eller liknande å läsa? Det kanske är en alldeles stupid fråga men jag ursäktar mig med att jag är alldeles ny.

Å sen om nån kommer på nåt som ska bort eller ändras på kontoret, rent rumsligt, så skriv här så fixar jag. Som jag skrev tidigare så känns det lite knepigt att gå in och pilla på grejer innan jag vet vad som är vad.

Tack för en härlig första dag i er snurriga värld! Jag trivs redan!

obs! Vi är inte djur häst nu utan djur gris.

/A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar