BUS

BUS

onsdag 26 maj 2010

drömläger busbacka

Yes , Nu undrar vi alla över dessa datum. JOSEF ser du detta? Ditt förslag var 4 5 6 juni
Vi behöver stanna några dar till några av oss för att fixa allt inför rep lägret som ju oxå ska filmas.
Det som är Prio är ju få klar balettvagnen ute på varvet så det kan bli så att vi skjuter upp det några dagar Om det passar alla. Men det är ett helvete med schemat efterssom Hanne o Jej ( på väg till Norge!) väntar på dansrepschema med Yared och Lindy (?!) dessa upptagna små de första två v i juni. Emeli du får väl åka hem o chansa. Skulle det bli några dar för tidigt så har vi Massor att göra ändå. Jag skickar Låtlistan till dej i sluten försändelse så det blir överaskning för allihop sen när vi trycker på PLAY. Hoppas hinna ikväll senast imorgon. jag är ju som sagt på väg till Norge där jag ska uppträda på EuroVision Song Contest. Vad vore livet utan Drömmar, kanske dyker norskeprinsen upp och jag joddlar iväg på fjordarna, i mitt liv är Love definitely in the air,
Låt oss tänka mycket AIR och mycket LOVE. ja ni vet födda under himmelens skyar vi gudabarn
vi luftens barn, vi drömmare som bäst förstår att Leka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar