BUS

BUS

måndag 24 maj 2010

hej flickor,
hannah här igen - nu hemifrån me gull ungarna kring benen. Vi ska strax gå till blom affären och köpa blommor som dom ska plantera. sen mjölk på konsum och blodpudding till middag kanske?

Jobb: härligt med lite röj idag i våra uppe lokaler som snart e klara - det kommer nån och monterar lite prylar på toan nästa v. har talat med brf - kristina - som säger att dom absolut inte kan återställa badkars installationen då den inte är "fackmannamässigt utförd"...jag tjafsade emot en stund men märkte att det inte var nån idé. man får inte ha en golvbrunn där då rummet inte är anpassat osv...för övrigt vill dom rusta upp toaletterna och bygga riktiga väggar mellan de båda - hoppas detta inte är ett steg i att dom tänker "slänga ut oss riktningen"...OM NÅGON AV OSS HAR NÅGOT ATT TILLÄGGA I DENNA FRÅGA SÅ "SPEAK NOW ORE BE FOREVER SILENt"... annars kör dom på.

nu till tråkiga nyheter: viktor ringde mig idag och tackade vänligt men BESTÄMT nej till att medverka i pjäsen...han hinner inte med sitt övriga osv...tråkigt! Jag blev lite paff då jag trodde han var på så jag sa inte så mycket. vi hörs typ sa jag...synd tror han hade passat med oss där. OM någon annan vill reagera på detta så do it. ja ja vad är väl en...
nu mot blomaffären.
imorg fortsätter jag att röja lokaler och pillar på ansökan. Kat - möte m anne torsd?
samling alla på onsdag låter bra.
Kat - dansa i morgon ja.
hej honey buy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar