BUS

BUS

måndag 17 maj 2010

Hej, Honey nu - ja men visst läser väl alla denna blogg och håller sig ajour va!?
Jag har slitit med redovisningar hela dagen och först nu är dom klara...pust stön jippie!
Ja, jag har mailat alex om vårt schema och att vi ska få till kontraktskrivning med honom a s a p! han har både mitt mobil nr och mail...
Vad gäller cavallin så har jag mailat med mor Anna och fått förlaringen att Saga helt enkelt inte vill - det blev för stressig för henne då hon också ska på annat kollo som var bokat sedan läääänge... så tyvärr inget att säga mer tror jag. Du får ringa henne Kat om du vill - lägger inte ut nr här då denna blogg ju är offentlig.
Vad gäller strategisnack inför kulturrådet så får vi försöka klämma in det i morgon ja- ska vi inte skippa yogan så vi hinner? Vi rings i morg fm Kat. Jag har pratat med Wanda idag och vi bör vara på plats på onsdag absolut senast 10.15 - vi ska helt enkelt vara värdinnor och ta emot när folk börjar välla in från 10.30 och även under och efter själva konferensen som håller på ca 11-11:40. I "förminglet" bjuder vi på juice och i "efterminglet" kaffe + 7 sorters kakor. Vi har ingen stor vagn med - bara de två små...Balettfröken kanske "kuppar" och säger nåt från scen - det har hon tom fått lov att göra av Wanda...vi får se om hon får lust...Oj nu måste jag springa till min sista dansklass - popping!
kram
Honey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar