BUS

BUS

måndag 24 maj 2010

Den värk som oss väntar...

Hoppas det är träningsvärk för det är så sköönt. Bravo Annso! Vi måste nu alla lära oss blogga med bilder o allt, det blir kul och hjälper oss på Resan. Alltså- samlas äroxå viktigt! Onsdag?
Tror du-Aurelia hade det som förslag va- Jag bokar det.
Hanney- Bra då tar vi dans dag imorgon, såg oxå Damons extra klasser! plus du o jag pratar om fler koreografer elller ej, jag vill att vi får in en ganska lång o "svår" ROUTINE. oh yaeaahhhhhh
Idag har jag Meddelat Patrick att jag accepterar vad som helst bara han är med
och även att han kan komma de sista två förest väldigt sent och bara tända på en eldskulptur dvs ett brinnande slott på vattnet- ETT BRINNANDE FLOTT!!
Undrar om du ska ringa och säga detta till honom, jag tänker på processen framåt med den stora turnen 2012 , att vi måste ha med kompetent folk. Men kompetent menas då som sagt att de har "Bus nerven" det som Viktor pratade om. Ibland tror jag vi är en slags Ras, men mer om det när jag presenterar resultatet av min hjärnforskning
AnnSo glöm inte märka dina inlägg, men va fint ni skriver mina små Dikterskor
mmmmKärLek är att Dikta! suck. så talade hon, Gudadottern den ack så blå
Vidare: Smsat Amanda . känns viktigt med henne, hoppas hon kan. jag skrev på gammelsvenk
att hon erbjuds Feriearbete som piga och syster. Lön utgår. Vänligen om svar anhålles
JA . jag ska hinna med all text till MANualen. Vad är du text, var? Så inihelvete mycke text överallt. Återkommer, ni läser väl bloggen när ni är ute på Galär?
Jag kanske kommer över dit en sväng imorgon. Nu till farbrorndoktorn och tanttandläk
och sen köpa en sportig miljöbil- Var ska jag ställa den nya Busbilen och vem kan pattinera? lackera borsat den med stålull- ge mej direktiv Karran oco
Pussas nu mycket i solen. livet är långt och jordklotet kommer att räddas så bygg upp bygg upp kärlek passion attraktion = LEEEEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar