BUS

BUS

torsdag 24 juni 2010

systrar och bröd/ kat

Tack för igår. jag har ett jävla jobigt burnin heart och på gott o ont vet jag inte alltid vad jag gör eller hur jag ska genomföra det. Förlåt. Det blir vad det blir och ribbsänkningen är smärtsam för mej men nödvändig. Vi ses i em, Hanna o jag dansar tre tim med Yared och sen har vi mycke dans med oss till busabacken att dela med oss av.
Har läst om BRÖD inatt och saknar jäsandet. Nu blir det bröd bak på landet- kolla allt ni ser om surdeg, jag prövar att sätta en sur jävel i missommar som jag tar med. Bröd o soppa, bröd o vatten, bröd o vin. Servering i föreställningen? I em pratar vi Mat. Tar med kamera plus sladd Annso plus be charlie handla kamerorna - han gjorde ett bra val så ta likadana vettja ( okej hanna ta bara tre till)
Ang radera gammalt i blogg tycker jag inte, dvs den funkar ju som en blogg och inte trad hemsida. Så tycker jag Hanna- låt allt stå kvar, man ser ju på datumen ( så tänkte väl du Au)
Sen litet ryck om vi ska ha ett "programblad" men det utkristalliseras väl efter "manualen" som ju blir klar i helgen! Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar