BUS

BUS

tisdag 1 juni 2010

ROBERT!

Tar vi då på måndag innan vi åker tycker jag! Jag är kanske inte tillbaka förrän fredag ju och ni torsdag. Haffa honom annso!
EmeLie ska bara skriva klart verksamhetsplan sen zappa in på det lyckliga ljudandet
Har inte hunnit med allt men i Norge bestämde jag mej för vad jag ska bli när jag blir stor.
Ljudadotter. Nu klyvas och tredubblas allt igen. Du har en given kopia här i TuvaLi . Hon klipper just nu ihop ett soundtrack till sin Rytmus ansökan. Det är så vackert det hon sjunger.
Vi kommer att ha ett intensivt juli med all radio och ljud konst, efter att vi spelat in Leona o Charlie kommer mycket att utkristalliseras. har du hittat flygplans landningar, annars Ta den som happens på Svenska Nationaldagen på skavsta! jag lovar att du får fler låtar snart. Här kommer en Barry White Let the music Play. Å va mycke tryck på Play d blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar