BUS

BUS

onsdag 2 juni 2010

hemmakontoret

hej alla.
Nu har jag och Katten konfererat lite på facebook.
Närå. Men jag har trixat lite med hemsan. Det var Charlie som hade skrivit de fanatastiska orden om kulturen som vara eller icke vara. De ligger nu på förstasidan.
Och så har jag försökt strukturera upp bloggen. Jag har jobbat med Diktarbloggen så gå in på den och kolla att det ser lite snyggare ut. Eller hur?
Mitt internet har dock bestämt sig för att det ska vara på dödsranden hela tiden så det har tagit en smärre evighet. Men jag har parallellt kommunicerat med mannen i mitt liv så länge så det har varit okej. Och kommit fram till att han kanske ska få sluta vara det för han har varit det länge nog, utan att riktigt veta om det. Oj den här är visst offentlig jag måste kanske censurera mig. Äh skitsamma. Nu blev det lite killsnack inpå småtimmarna också. Det gillar ni va?

Vad mer?
Jo när vi ändå talar om killar så försöker jag alltså haffa Robert i morgon för ett möte på måndag mårgon. Vi ska ju ändå vara bakis på måndag så vi får inte köra så tidigt.
Det blir ju toppen.

Kram och gonatt tjejer och killar där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar