BUS

BUS

måndag 21 juni 2010

Hannah månd kl 10

Hej alla,
bra bloggat katten! oj då lilla balettflickan e du sjuk - krya på dig!
som sagt, tack för bra insats sist - vi skapade många fina bilder och mycket hög kvalitativt bus.

Själv har jag spelat Askungen hela helgen - dvs varit hemma i smutsigt hem i förorten och tagit hand om hemmet medans mannen spelat på slottet för prinsessorna....ni vet - "vad är väl en dans..."?

NU e det månd och denna vecka behöver en hel del hända: prod möte - ja tisd el onsd funkar bra. Kat - vi har danscenter lokalen på onsd kl 14 - 16 utan yared samt torsd kl 11 - 14 med yared . Vi får väl se hur vad din rygg säger...

Jag ska skicka systerbilder till höstens samarbetspartners så bra tjejer om det finns nåt att skicka denna vecka - ingen panik dock - före torsd räcker.

Jag kan skriva ett förslag på matsedel/inköpslista inför BUSb - som ni vet så kommer jag själv först på månd (till BB)då jag har barnen på sönd och sen ska vara utan dem ända fram till torsdag! Då kommer jag utan bil så jag kan inte handla!

Ja det var allt jag kom på nu - jag tänkte försöka klämma in att titta på "stjärnsmäll" denna vecka...nån som vill haka - ev i morg tisd.
kram
ps idag månd e jag på bus fr ca 12 tror jag. ska sen på massage en timme kl 3 och sen tillbaka t bus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar