BUS

BUS

måndag 21 juni 2010

A-S, A och S på kontoret och nu kom H också.

Kärakära systrar. och bröder.
Tack och tack för en, eller två, fina dagar.
Alla blev sjuka men vad gör väl det om hundra år?
Jag sitter och väljer ut bilder till Aurelia.
Kattablu. Jag såg dina bilder på mailen och så har jag laddat över Agnetas bilder också.
Det finns några gobitar.
Kat (Cut). Kan du ta med din regikamera hit till kontoret vid tillfälle så vi kan knappa in att du får lite bättre upplösning på bilderna i fortsättningen? De är ganska små som de är nu..
Och förlåt mig för att jag inte kom i fredags. Det blev lite drama på mitt håll, med diverse föredettingar. Du vet den där officeren som brukade springa förbi här nere titt som tätt med sina röda mustascher.
Men det slutade väl och nu är allt som det ska igen.

Jaja jag jobbar på och bilder kommer inom kort.

Tjo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar