BUS

BUS

måndag 14 juni 2010

balettflickan på kontoret mån 13/6

Idag tänker jag i punktform.

- beställt 350 hav mod-pins
350- hjärtpins
ska så snart Eddie bli klar med motivet beställa 350 för Sverige pins också

- fick problem med motivet till stämpeln idag men Eddie har fixat det. dock är det lite osäkert om stämpeln hinner fram nu, men de ska göra sitt bästa.
Men vi lär inte hinna förstämpla några frääsdukar, men det kanske kan vara fint att göra på plats?

- AnnSo: jag har ringt dig för att jag behöver telefonnummer till Jonatan, Per och Emil. Kanske har du numret till Mattias H också?

- Gjort rekvisitalista till tors som hänger brevid scheman på väggen. Fyll på om något saknas!

- ang att ta sig till Galär på tors och fre så är förslaget BIL dit. Om vi kan använda Kerstins, Charlies och Kats bilar så får vi alla + barnvagnarna plats. Kerstin stannar ju kvar på Galär så då kan ju några åka båt över till Slussen sen, om inte alla gör det som Hanna tidigare skrev. Men biltransport dit tycker jag känns klokt med tanke på hur mkt folk som lär vilja åka båt precis dessa dagar. Och bussen tar skitlång tid under sommaren, det minns jag sen jag jobbade på Cirkus alltid satt man och svor på den varma proppfyllda bussen som åkte 10 km i timmen.

-jag föreslår att de som hinner packar efter läsningen på onsdag. Så räcker det om man ses kl 10 på torsdagen. Avresa 11.15, framme preppade och klara kl 12.

- snart möte med Mathias, Kat hoppas du kan komma!

hej för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar