BUS

BUS

torsdag 10 juni 2010

hannah på kontoret torsda kl 9.30 pip

Hi siz n broz (amerikanska), brötherr åå schysträr (danska)
vill börja med att säga att jag ÄLSKAR vår nya hemsida. (fast Balettfröken gnäller - HON vill ha fler bilder på Henne) Å knappen eddi ser ju fin fin fin ut tycker jag!
...oj nu glömde jag bort det andra jag skulle säga...fan vad var det nu...minns inte ännu.
kan väl prata schema lite kort då.
idag torsd e jag här då och då fram t kl 14.30 . imorg fred e jag hemma på fm då lill valter har fått vattkoppor å pappan hans ska jobba...kommer kanske in på em eller jobbar hemifrån.
nästa vecka:
mån - tisd - alla jobbar på sitt håll? månd har jag heldag och tisd 10-14
lite samling kanske på tisd inför onsd då de andra kommer:
petra å robban e med på läsning/kostymprov på onsd och sen love torsd - fred. är det nån annan som borde vara med? lindy filmar.
Tider för love: vi ska va ombytta och klara på Galär torsd och fred kl 12 (om vi e sena så drar dom av på gaget står det i kontraktet...) där ska "systrarna leka gatuteater" till ca 13.20 och då tar vi färjan över till slussen där dom väntar oss kl 14. Där ska vi hänga fram t kl 17.
ja, det var allt får now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar