BUS

BUS

söndag 13 juni 2010

hannah sönd kl 10.00

hej alla - katarina framför allt! efterlyser schema för nästa vecka!

e du/ni i stan imorg månd och vill träffa killar? jag känner inte att jag vill göra det själv nämligen ... emelie har ju flera på g som hon vill boka in för möte och aurelias mattias - har du fått tag i honom balettflickan?
jag har heldag i morg dvs 10 - 17.45 och sen tisd 10-14 och onsdag e just nu kaos för mig då dagis i stängt och jag än s länge inte har nån barnvakt....tors - fred e d fullt jobbös. på lörd gifter jag mig - med det vet ni väl alla? I storkyrkan kl 16 - välkomna alla!

Jo viktig info till ALLA - den 29 aug ska vi vara med på en "klimat aktion" i vinterviken (?!) där vi ska vara lekesystrar och gudadöttrar - boka in! sedan har vi även fått en förfråga om att vara med på WORD festival i hornstull dagen innna den 28 alltså - augusti...boka in detta alla systrar!
Dessa arrangörer ska trycka programblad och vi ska leverera bilder på systrarna! tänkte att vi i samband med love passar på att ta fina syster bilder.
ja. det var allt för idag tror jag.
victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar