BUS

BUS

tisdag 15 juni 2010

sjuk ling kat tisda

vänner kamrater! nu sluter vi upp i våra vackra led. Jag ligger o vrider mej i både feber hosta och rygg värk- FÖRLÅT. ett sådant ögonblick . Jag är alldeles chockad av det inträffade. Men hav mod det är som vanligt en pr övning endast och kär Leken besegrar allt. Med jäsande stolthet mitt i feberdvala och kanonskott ( ryggskott) ser jag hur fint allt förlöper med flyers knappar och skådespelare. TACK systrar. Jag har telefånerat o pratat länge m kerran och befäst veckans ord TILLFÖRSIKT. Kerstin jag o Em har nu tagir Lars som en ny officer in i ledet !! ( jipiii. känns lätt och rätt!)och Vi vill att ni jaar mathias som en alltiett skådis. Vi spanar efter en tredje. Lindy var är du var är du.
Jag kommer åter. k

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar