BUS

BUS

lördag 26 juni 2010

hemsksidan o blåggarna




Go vänner! Gudadöttrar! Bröder! (... bröderna är väl tillsagda att börja läsa här oxå va?- nu till kommer ju så många bröder- två nya skådespelare players och LINDY jippiii är med hela perioden. Plötsligt så många male players så Katie måste jobba på söndag med att bena upp who to Play what. Sitta o klippa i manus alltså . Vill oxå ha möte med KERSTIN o annsofi plus Agneta om kostym, det kan vi ha på söndag kväll när vi packat upp ( oj utan agneta)
Jag hastar ner till kontoret idag och skriver lite manual "how to dremplay" eller " vad är DP" typ. Sen packar jag vår bil full så sticker vi direkt på söndag morgon, kommer alltså inte till er kl 09 men ringer. Jag loovar att jag packar bilen smockfull.
Nu mina vänner vill jag säga att JAG ÄR MISS NÖJD ( rebus) med hur ni INTE skriver och kommenterar saker här. Jussi, Emelie, Kerstin - agneta? Var är ni på bloggen . Ibland undrar jag om vi inte ska går till FACEBOOK iaf för där är ni ju redan lixom aktiva? Prata om det på resan AnnSo o Jussi så kanske det är en bra ide. Eller länkar man denna blogg med jämna mellanrum?
Och de andra bloggarna har ju inte kommit igång alls, inte ens jag vet hur man gör.
Vi tar ett snack omet på sönd em.
Vi hade ju verkligen ett genomkörar snack i onsdags och allt skräp kastades på bordet. Mer snack behövs märker vi. Ge mej gärna feed back på det där med min KEVE- tribute. Vacuum ångest. Djupläsning. Kissnödigheten vid bäcken. Den Instinktiva Skaparkraften där det inte finns några varför utan allt är av NÖDvändighet. ( nöd- ingångar och nöd- utgångar)
JAG MENAR sålunda: denna blogg är INTE bara till för praktiska logistiska frågor utan även ett Inte Lek tuellt utbyte. Vi arbetar ju med Orden och metaforerna- bilderna som gömmer sej bakom orden- fem åringens bildvärld där så många vuxna oxå sitter fast ( konstnärer ) Viktigt för Leken och Kärleken att medvetandegöra och sprida dessa Teser! Politik! är lika med om vi älskar varandra och vill leka och skapa tillsammans så föds organiskt en bättre värld då vi inte känner oss ensamma längre i leken. Fan för den som inte pluggat igenom I Lekens Värld ännu. Den får en spark i sin bak tunga BAK. ( Varför har balettfröken en så stor bak? 1. hon jäser 2. hon samlar baktankar i den 3. hon är född i afrika 3. hon älskar fläsk 4. hon har tränat upp sina stjärtmuskler med balett/ kärleks stretch.
Repetitionerna inför repetitionerna ( omtagningarna) kan börja ja ! På march mot samma mål! Blåbärsbacken! honnörer och klacksparkar från eder Blå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar