BUS

BUS

måndag 12 juli 2010

jag dörr

.. fyrtiåtta grader i skuggan minst. hallå brudar. förstår att alla rusar runt men kan vi samlas. pratar först med emelie o hannah om deras tider. hannah jag ringer yared o ändrar till senare i veckan för nu måste allt göras i rätt ordning. mycket möbleras om nu i målningen/ spelplanen/ den lekande installationen och jag vill sitta med er igen på plats o skriva klart alla riktlinjer som trasslar omkring
, försöker nu få tag i erik och omn han kan ses ute i vv så åker jag genst dit. undrar vilka av er som e på i em? ta med paraply. Med rubriken menar jag prata mycke dörr o dess placering i strategin. Inte tänka för mycke men dock fortsätta skissa. Kerstin? kan hon lossas lite från sömmerska o bli visionär med mej? köp in personal annsofi, jag pröjsar, varan ska ju säljas dyrt- kulturen Är en vara ! Vad kostar en sån där pjäs? ca en och halv miljon och DÅ är det extrapris och ingår en rosa fröken docka
Vi ses icke men vi hörs alldeles snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar