BUS

BUS

fredag 23 juli 2010

hoppet vänskapen rättvisan

åh att min längtan nådde himmelens höjder. Inga systrar här på blåggen. Var äro ni? Jahaa ni flyger ovanför planeten jorden och ska snart landa för repetitioner i fula vinterviken
Idag måste alla skyltar med - var är dom? och knapparna och vimplarna- jag kramar jag kramar er som orkar stressa runt idag. Fortfarande fyrtiåtta grader i skuggan?
Jag kan inte arbeta i denna hetta. jag går ifrån alltsammans (kolbärare 1)
Uj uj. Offreceren Lindy kan inte va me 2a o 3e förest. jävla änglagård.
vad gör vi? jag gråter. hoppas alla skådespelare vi anställt kan dubbleras flyta ut fyrdubblas o smälta samman. Suck. Nu vet du Lindy att Gör man en gott så gör man genast någon annan ont. och livet är svårt men kärleken besegrar allt. Och hoppas att ljudteknikern är beredd på nya prövningar idag och att våra vänner Parkkamrater känner sej sugna på att vara med lite i allt som händer. Det är en plikt att söka friheten i ljuset. Glöm inte det kära människobarn. Gudadöttrar förenen eder. tack för igår, gud är med oss trots allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar