BUS

BUS

lördag 3 juli 2010

Blå telefånkisok och teaterlada



Kamrater! Jag Victoria Chapplin slår ihop klackarna och höjer min taktpiska och utropar honnör till er ära. tack att ni så följsamt och egensinnigt spelar på era respektive instrument!
Hej oxå ni Barn som läser detta! TACK för att ni är underbara fina och begåvade alllihop!
Nu har vi mycket arbete framför oss att bringa mer och mer ord ning i denna cirkus symfoni.
Jussi. vi hade ett bra och koncist möte i VV och såg hur vagnar ska kunna inträda i scenbilden.
Allt tar form, vyn ner mot vattnet blir fagervik, en brygga att dansa på utgör fonden och nu må vi hitta dragspel fiol o flöjt samt dansanta par! Någon? Ni kan väl söka på fb kanske. jag ska ringa några samtal o se. Annars...jag har tillbringat dena lördag i diverse kläd och rekvisita butiker . Hittat lite väskor, ridbyxor, klänningar plus en låda full av Affischer att affishera. har hittat en grossist för kinesiska lyktor som kan stiga upp i det blå -ni får se allt när vi ses.
Och så önskar jag mig en telefonkiosk enligt ovan för hugad scenbyggare att sätta oxeltänderna i.
Kära systrar- Annsofi? AureLia? - va DUKTIGA ni varit med upptodating med hemsidan.!!!
TAACK! och tror vi ska ändra till Utomjordiska Scen igen så inte barnen ska behöva gråta så mycket! Jag tror att resonemanget runt vår utrotningshotning kan ligga på Diktar bloggen elr en egen flik som heter just UTROTNINGSHOTET . Där kan vi blogga om tjat klag o kulturpolitik. Plus naturligtvis hänga ut vår kära bostadsrättsförenings planer på att slänga ut oss. Jag försöker hinna lägga upp mer bilder på facebook oxå- Bus konto på fb är lite dött nu. PR övningen ( publikrelations-) börjar nu och silvertrådarna börjar spännas upp över staden. Jag skriver nu, sorterar i scriptet, lägger in loopar små och stora, hjälp mej att ord dansa allihop för snart bryter festen ut! yours Katie

1 kommentar:

  1. Grymt med de kinesiska lyktorna, KLOCKRENT! De är dröm dikt verklighet saga när de lyfter mot himmel!/ Jussieddie

    SvaraRadera