BUS

BUS

måndag 26 juli 2010

lilla rädda balettfröken i den rädda världen hon ska rädda

oj oj oj vad svårt det är ibland... - orden kommer liksom inte ut ur mig! allt ligger för nära...jag är rädd!
Jag å the cat hade precis ett roligt "programledaremanus samtal" så nu har vi nåt att prova...allt är en pr övning. repetitionerna har ju typ börjat. Hitta på en roll till cat så här i sista sekund, allt föds nu och ur ägget kommer vadå...och om publiken läser här, hjälp vad ska vi säga till dem - Kom! Kom o hjälp mej att Dansa innan växtbuseffekten tar oss och elden och vågorna .... oj , jag blandar ihop manus och verklighet, dröm och dikt, hannah och balettfröken, victoria chopin och viktora capitano. Oj oj. Jag längtar efter människorna och deras öron, deras fingalsgrottor och Indras Öga , åh pappa! Var är du Fader, var? Allt är så snurrigt, livet är bara omtagningar, människorna är det synd och de leva som de kunna en dag om sänder.
Nä nu blir jag fröken kapten i armen ett tag- hallå syrror!- PR PR! kom o se! kom o köp! Tänk på alla vippare ni känner o vippa dem till oss, nu eller aldrig!
ses i vv snart
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar