BUS

BUS

onsdag 7 juli 2010

hannah hemifrån

hej
har läst manus i stekhet sol idag - det va otroligt vad allt kändes bekant i texten idag - kände igen vart enda ord nästan....
Aurelia - bra jobbat! vet ej om vi e i WW på månd så frågan e om vi inte ska träffa parkvärdarna på galär eller i stan? Det kan vi prata om på fredag då vi alla ses.
För övrigt verkar det som att det blir möte med park i morgon - tidigare typ vid 11- AnnSo - bekräfta detta när det e klart tack. De kunde ju alltså inte på månd för er som undrar...
Och - jag har fått offerten ja!
Vad mer ...JO - jag å aurelia har börjat prata om ett vykort som vi har på plats när publiken kommer - alla måste bestämma hur dom vill bli presenterade typ tror jag. Fast det ska ju stämma överens - fint om alla har ett rollnamn (typ edith el viktoria el lina) ur det riktiga manuset + en funktion... ja vi får fundera över detta. fast det bör rulla snabbt nu.
ja hade inget viktigt att säga direkt märker jag nu. förlåt.
JO - har sett över räkenskaperna ordentligt idag och det verkar som vi klarar oss ett tag till....
Så - köp på ni alla köpiga - fast låga priser helst...
JO - alla som kommer på "vipare"som vi ska passa på att bjuda till WW - skriv ner så skickar jag en fin inbjudan nästa vecka.
Har skickat iväg ett "krav" om att få bort sten bumlingarna samt pratat på atelje folkets tel.svararen. klart slut
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar