BUS

BUS

måndag 21 maj 2012

Eventfunderingar

Ja visst är det skönt....att vi sår och är på rätt spår. Jag funderar på eventFagervik. Jag letar rätt på  de vita .vimplarna från Vinterviken att hänga upp i taket tillsammans med ljusslingorna från cirkustältet.Jag fick lust på att göra ett flaggspel. Så det har jag påbörjat. Sen vore det fint om våra flickor Emilia Naomi och Leona kunde vara pigor med halmhattar svarta klänningar med kors i ryggen under den delen. Då när dörren slås upp, bordet är dukat och champagnen ligger på is.....Festfolket kunde också få hattar och vi kanske också har ett klädbyte med en och annan sjöman. Vi kunde också smycka rummet med björklöv. Vad sägs om det? Jag åker in till BUS idag och hoppas på en photoshoplektion av Alex.
K Portvakterska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar