BUS

BUS

lördag 17 mars 2012

Vad underbart med alla blommor Kärstin !  Här gror det också en del frön.... hittade också en butik med halva priset på blomlampslingor o annat blommigt. Tänkte vi kunde ta det i samband med lunch på måndag, du och jag min fru. Nu börjar det bli spännande alltså...åh.. Synd att jag har annat om dagarna och inte kan "jobba" hos er, men det fyller verkligen min "fri tid" med stor mening och tackar därmed innerligt för sist, mycket som rullar nu känns det..Behöver vi upprepa veckan? Teknik-måndag, Trollhättan tisdag och alla andra har sopp-rep, torsdag rep och Spa, fredag film och rep..hela veckan bygg av Augusts barnkammare.. .Jag söker just nu ett jobb som producent på Operan...passande nog, lite fullt upp med det och annat.. ni når mig dock på silvertråden hela tiden... / redigörskan Cut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar