BUS

BUS

måndag 12 mars 2012

Hej måndag. Hur bestämde vi egentligen? Kommunikation på blogg eller inte?
Okej här är vad jag vet om dagen; Alex jobbar hemma. Kerstin har möte med Jos.
Katarina har lunchmöte med skådespelare och kommer förbi i eftermiddag för att kolla
av lite färgprover och ha möte med scenograferna om dörrarna och des fyrväpplingar.
Vi planerar en resa till Busbacka i veckan . Liten avstickare med hämtning av trälåda,
barnvagn, leksaker, fotogenlampor, lyktor o mattor och lite annat. Säj till om ni kommer på mer
Det blir Lotta o kat i en bil och Cha o Jonas i en. Lunchpicnic utlovas. Jussi, vore kanon om du ville
åka med, vi stannar vid nån antiklada också för scenografi inköp.
Och så du förstås Kärran!  När kan alla- vilken dag passar? Behövs tid 11-20 typ..Förslag
onsdag el fred men tycker vädret avgör. Och så vill jag anmäla mej till SPA på torsdag. Fick ett present
kort på födelsedan och är suugen. Visst bestämde vi att ha öppet på torsdag? Nu vet jag inte...det ändras
ju framotillbaka hela tiden Suck ( ;-) ). eh.. what else. Soppa imorgon? Vem?
Kerstin o jag hade ett bra möte i fredags och har lite nya go saker att berätta! Och TACK alla
för att vi tog oss igenom slaskhalsen förra veckan. Vi hade kört fast helt enkelt. Vi kom på att påminna alla om att nästa gång vi fastnar ska vi inte börja bli sura på varandra utan se det som en naturlig del
i förlossningen. Krysta inte för hårt, utan andas och vänta in nästa våg. Det är en konst att leka.



1 kommentar:

  1. Jussi här, skulle vilja följa med till busbacka en kort.
    Träffade Kärran i måndags, vi/ jag sa så här.
    Denna vecka är svår. Men på tisdag den 20 börjar jag halvdag sedan jobbar jag heldagar fram till den 28 för då åker jag till holland och sätter ljus( de har det rätt mörkt därnere just nu. Från och med den 3 april kan jag jobba 7 dagar eller mer. Vi kankse kan börja så.
    Fokus nästa vecka är Strindbergrummen. Dricke lite kaffe hos Lotten i morgonbitti o lyssnar på hennes tankar

    SvaraRadera