BUS

BUS

tisdag 14 februari 2012

en blomma växer

Nu växer den första golvlampsblomman upp ur smuts. Spännande och roligt att se hur den växer fram.
Samtidigt lyssnar jag på p1 Vetandets värld om lekens betydelse i våra vuxna liv.Det passar ju bra!
Man ska ha en lekfull inställning till sitt arbete.Motsatsen till lek är inte arbete utan depression. Vi kan-
ske skulle hyra ut våra fantastiska underjordiska rum till små konferenser i framtiden?
Jag har ett förslag att fredag 24 feb skulle vara en bra dag för underjordiska tekniska experiment. Då vi
kan leka med vad som händer när man belyser på olika sätt.Belyser, projicerar framför och bakom
"slöjan" .Kan man få fram "närbilder" genom att punktbelysa? o.sv Det blir en dag då vi undersöker möjligheter.
Vi får återkomma om tiden om dagen passar. Jag har pratat med Josefin och hon kan då.
Jag har två fotogenlampor som sitter på väggen.Kan det vara ngt till Strindbergs olika rum?
Jag kommer till Bus i morgon onsdag. Nu ska jag lyssna på Tjänstekvinnans son.
Jag såg på förhandsgrankningen att det blev konstiga rader.Men det får jag lära mig att rätta till en annangång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar