BUS

BUS

onsdag 8 augusti 2012

Hej alla Kulturgaseller. Jag har tittat på sidan hemma den hemsidan. Vad jag förstår behövs det en svart ram på första sidan för att den skall framträda i sin helhet. Jag har inget emot en svart ram. Det skulle tvärtom mig vara ett nöje det bara jag finge se den hemsidan i prakt. Och tänk så praktiskt att erhålla alla budskap, kunna klicka på samtliga symboler och veta att om jag missat nånon information bara repetera proceduren och leta vidare. Se där en repetition att börja på.
Men utifrån vad jag ser måste dörrarnas göra om. Sjukbusingången behöver spegellister och den ingång som nu är svart griffel bör bekläs med snedställd panel och rostiga gamla gångjärn. En mosaik till den entrén drömmer jag också om. Måttet är 135x85 så den är kanske inte ouppnåelig.
Aug

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar