BUS

BUS

tisdag 14 september 2010

KÄRA EDIT

FÖRLÅT

att jag skriver till Dig så sällan. Det ska bli bättre
Jag har haft en intensiv period av skaparvånda och kärleks karuseller.
Vi producentskor på HEAD quarter har vandrat genom mången regning och solig dal.
I underjORDEN spänns musklerna inför Första publik. Och i det överjordiska brottas det
med bostadsfelsföreningen och deras Planer på Utslängning av oss !
ACk och VE vi stackars kultur råttor...
men kanske stiger Gudadottern ned till oss snart igen och breder ut sina vita vingar

Vi har en massa spännande möten med Stora Elefanter och en massa spännande möten med små barn på gång. Skolgårdar! pappa chappeauxlin! NUCIRKUS! Följer du med?? Ja!!!
Det blir sorgligt och vackert. Samma nucirkus som Under men nu Över

Och kära BusBacka! - jag har städat Pippis rum. Hon saknade Dig. Nu kom två folkmusikanter från Härjedalen och steppade in på¨dansgolvet och sa at dom vill Köpa Den. Och jag som vill Ha Kakan OCH Äta Den. Uj va mång stoora bokstävs i anafologidjungeln. elefanter genom nålar och nålar genom elefanter. Dröm, Dikt ; Verklig HET

kan du LÄGGA UPP NY BILD HÄR PÅ bLOGG. sKRIVA I eDIT-BLOGG. tACK FÖR ATT VI KOMMIT IGÅNG LITE, HINNER VI KANSKE SES DENNA V ANNARS NÄSTA FÖR HANNAH ÄR BORTA O JAG MED. POFF NU FÖRSVANN JAG. KRAX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar